poniedziałek, 17 marca 2014

Slajdowisko " Stop honking, honking is needles, czyli Sri Lanka na dzień dobry"


Jeśli ktoś z was pamięta same początki SzKaPy powinien pamiętać Marte Wiszkę i jej opowieści z Bułgarii. Tym razem powraca do nas aby opowiedzieć o swojej podróży po Sri Lance :)
"„Stop honking, honking is needles” – tak przywitała mnie Sri Lanka, mimo, że nikt nie zwracał uwagi na ten znak i każdy i tak trąbił na każdego. Do tego przejście na drugą stronę ulicy mogło przyprawić o zawał i to nie tylko z powodu lewostronnego ruchu drogowego.
Sri Lanka dopiero odbija się po wojnie i tsunami, ale jest to normalny i bezpieczny kraj – wbrew temu, co mi mówiono, kiedy zdecydowałam się tam jechać. Ludzie uśmiechają się do Ciebie bez powodu, zagadują na ulicy, zapytają, czy nie szukasz męża, klepną po tyłku z jadącego motoru.
Początkowo Sri Lanka miała być moim pierwszym etapem na drodze długiej podróży po Azji. Poznani na miejscu ludzie, wrażenia, jakie zostały we mnie po pierwszych 4 tygodniach pobytu spowodowały, że wróciłam tam już po 2 miesiącach. Miałam okazję uczestniczyć w dość zwariowanym Europejsko – lokalnym weselu, jeść tradycyjne noworoczne przysmaki, wisieć na drzwiach pędzącego autobusu. Warto jednak to po prostu zobaczyć"

Zapraszam serdecznie na spotkanie :)Będzie słonecznie :)

26.11.2013 godz 19.30 Klub Hormon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz